Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ha minden igaz, akkor tavaly a 20 legnézettebb tévéműsor Spanyolországban focimeccs volt. És nem csak BL- meg vébémeccsek vannak a listán, hanem mindenféle tétet nélkülöző barátságos találkozó is.
 


Tovább

A TV2 az ősz két nagy dobásának szánja a Rising Start és az új Big Brothert. Nyilván más a magyar tévéipar, mint az amerikai, és mást szeret a kaposvári néző, mint a dallasi, de érdekes lehet, hogy áll ez a két műsor kinn.

Nos, a sokadik Big Brother még mindig erős program a nyárban, a Rising Star viszont szerfelett bágyadt. Ettől még megverheti itthon az X-Faktort, de ahhoz tényleg olyan érdekes és megosztó arcok kellenek, akiket imád, vagy imád utálni a jónép. Alább az amerikai nézettség, 18-49-ben és teljes lakosságban.
 


Tovább

Az RTL Klub 84 estét, a TV2 6 estét nyert meg január 1. óta. a 18-49 korosztályban, főműsoridőben - közölte a tévétársaság.

Az RTL Klub 20,6%- os átlagos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében főműsoridőben (19-23 óra). Az RTL-es kábeltévék, a Cool, a Film+ és az RTL II közösen 15,6%-os közönségarányt ért el, míg a TV2-nek 14,8%-on állt.

Az RTL-csoport 37,8%-os közönségarányával (18-49, főműsoridő) messze megelőzi a TV2 csoportot, ami csupán 17,8%-os közönségarányt ért el a 01.01 – 03.31. közötti időszakban főműsoridőben, a 18-49 évesek körében - írta közleményében a médiavállalat.


Tovább

Szórakoztató, hogy amikor az egyik tévé kiad egy nézettségről szóló közleményt, akkor a másik a legtöbb esetben ugrik, és szintén kiad egyet pár órán belül. Ez történt ma is, előbb jöbb a TV2 egy írással, majd az RTL tromfolt. 

Itt a TV2-es anyag:

Az elmúlt héten a TV2 két napot megnyert nézettségben, vasárnap pedig piacvezető volt a 18-59 éves célcsoportban.

Magas nézettséggel kezdte az évet a TV2. Az elmúlt héten, január 6-án hétfőn és január 10-én pénteken a teljes napot tekintve a TV2-t nézték a legtöbben a 18-59 éves célcsoportban (hétfő: TV2 15,4%-RTL Klub 15%, péntek: TV2 15% – RTL Klub 14,4%). Vasárnap főműsoridőben, a Való Világ 6 indulásának napján a TV2 piacvezető volt a 18-59 éves célcsoportban (TV2: 14,5% SHR – RTL Klub: 14%).


A TV2 vezető márkája, a Tények az elmúlt héten is piacvezető pozíciót ért el 26,4%-os heti átlagos közönségaránnyal, míg az RTL piaci részesedése 19,1% volt a Tények adásideje alatt. Vasárnap a TV2 hírműsora 27%-os SHR-t produkált az RTL Klub 11,9%-os közönségarányával szemben 18-59-ben.

Jól teljesített a január 6-án indult Magánnyomozók, a nézők megszerették a detektív doku-reality műsort, amely szombaton már piacvezetővé vált saját idősávjában 14,6%-os közönségaránnyal a 18-59 éves célcsoportban.

És ez volt az RTL-es közlemény:

A január 6-10 között mért hétköznapi főműsoridős eredmények alapján (18-49 éves korosztály) magabiztosan nyerte a nézettségi versenyt az RTL Klub. (RTL Klub: 24,4%, TV2: 14,7%)

Ha a 2013-as év végéből a karácsony előtti két hét (dec.9-20.) hétköznapjainak főműsoridős átlagát, és a január 6-10 közötti időszakot vizsgáljuk a 18-49 évesek körében, megállapítható, hogy az RTL Klub nézettségi eredményei változatlanok, míg a TV2-nek az új év 0,4 százalékpontos csökkenést hozott, ami esetükben 2,5 százalékos nézettségcsökkenést jelent.

A TV2 Magánnyomozók (hétköznap este 18-49-en 14,8%) című új műsora, valamint a 2014-ben bevezetett új műsorrend ellenére 2014 tehát nézettségcsökkenéssel kezdődött a TV2-nek. Az Édes élet a korábbi helyén 22,5%-os közönségaránnyal ment, míg most, a január 6-10-ig tartó időszakban átlagosan csak 16,2%-ot hozott (átlagos nézőszámban ez 372 ezer 18-49 évest jelentett karácsony előtt, míg most ez a szám csak 309 ezer). Az Édes élet nézőszám vesztésével szemben a Fókusz közönségaránya 18,4%-ról 24,4%-ra emelkedett, és az RTL Klub sikeres napi sorozata az Éjjel-Nappal Budapest közönségaránya is nőtt, 26,9%-ról 28,8%-ra a 18-49 korosztályban.


Tovább

Tavalyi és tavaly előtti számaihoz képest jobb teljesítményt ért el a Film+ csatorna: 2013-ban 5,3 %-os egész napos közönségarányt teljesített (2012-ben 4,6 %, míg 2011-ben 4,5 %-ot, 18-49), s ezzel a kábelcsatornák között a 18-49-es korcsoportban az első helyen végzett. Főműsoridőben (19-23 óra) a Cool-lal azonos, 5,5 % SHR-t produkált (18-49) - közölte az RTL-csoport a Nielsen közönségmérésre hivatkozva.

Az RTL II 2013-ban ünnepelte első születésnapját, a csatorna éves átlagos nézettsége 1,44 % SHR volt, magasabb, mint a Super Tv2-é, mely 1,39 %-os SHR-t teljesített (18-49). A mulatós és popzenét egyránt felvonultató Muzsika TV, valamint a Sorozat+ javított tavalyi eredményéhez képest (előbbi 0,4-ről 0,7-re, utóbbi 0,5-ről 0,6-ra, SHR %, 18-49), míg a Prizma TV és a Film +2 megtartotta közönségarányát (0,7, illetve 0,2 % SHR, 18-49). Sőt, a Prizma TV a teljes lakosságban javítani tudott közönségarányán (2012-ben 0,59, 2013-ban 0,62 SHR %, 4+) - áll a szövegben.


Tovább

Kimagasló nézettséget ért el a SportKlub kedden a Svédország-Portugália vb-pótselejtező közvetítésével. Cristiano Ronaldo csapata 3-2-re győzött a Zlatan Ibrahimovicot is felvonultató svédek ellen, és kijutott a vébére.

A SportKlub közvetítése főműsoridőben több országos tévéadót, az M1-et, az M2-t, a Duna TV-t és az összes sportcsatornát megelőzve a 7. legnézettebb lett - közölte a csatorna. Közel 300 ezer néző kapcsolt az élő közvetítésre. A célcsoportban, a 18-49 éves férfiaknál 3,67 %-os közönségarányt ér el a meccs.


Tovább

Piacvezető idősávjában az Édes élet, novemberben a TV2 napi reality műsora vezető pozíciót ért el a 18-49 éves lakosság körében. November 1-13. között az Édes élet átlagos közönségaránya elérte a 22,93%-ot a kereskedelmi célcsoportban - közölte a TV2.

Elsősorban a fiatalabb 18-29 éves nők nézik, ebben a célcsoportban a műsor piaci részesedése november 1-13. között elérte a 33,3%-ot. Novemberben eddig a legnézettebb adás a november 11-i epizód volt, ezen a napon az Édes élet közönségaránya elérte a 24,3%-ot, átlagos nézőszáma pedig közel 400 ezer volt - áll a szövegben.


Tovább

Az utóbbi évek egyik legerősebb drámai sorozata, a Walking Dead könnyedén lépte túl a 3. évad zárórészének 12,4 millió nézőjét: az új szezon nagyon durván, 16,1 millióval nyitott. A kereskedelmi célcsoportban, a 19-49 éves kor közti nézőknél 10,4 millió jegyzett, amivel az idei szezon legjobbja (ha a sportműsorokat nem számítjuk). Külön elismerés illeti, mert ezt az AMC-n érte el, nem pedig az egyik nagy csatornán.
 


Tovább

Mivel az eredményhirdetést és a párbajokat áttette vasárnapra az RTL Klub, bízva abban, hogy kétmillió nézőt odacsábítanak este nyolcra, a TV2 is lépni kényszerült, hogy ne menjen le a nézettsége a Cool szintjére.

Korábban a vasárnap esti filmjei a Napló után, nyolckor kezdődtek, de ma a Páros mellékhatás (Jason Bateman, Kristen Bell, Kristin Davis, Vince Vaughn) már 19.45-kor elrajtolt. Ha este nyolckor (vagy a reklámok miatt 20.10-kor) startolt volna, akkor azt kockáztatta volna a csatorna, hogy még több nézőt veszít. 


Tovább

A Crazy Ones Robin Williamsszel 15,6 milióval nyitott, Michael J. Fox pedig 7,2 millióval - persze nem mindegy, mely műsor milyen felvezetést kap (előbbi sokkal kedvezőbb helyzetben volt). Lássuk is a számokat:

8 p.m.

CBS: The Big Bang Theory 18.3 million (5.3); The Big Bang Theory 19.5 million (5.8)
ABC: Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D. 5.2 million (1.4) (R)
Fox: The X Factor 6.4 million (2.0)
NBC: Parks and Recreation 3.3 million (1.3)

9 p.m.

CBS: The Crazy Ones 15.6 million (4.0); Two and a Half Men 11.5 million (2.9)
ABC: Grey's Anatomy 9.3 million (3.4) [9-11 p.m.]
Fox: Glee 5.2 million (2.0)
NBC: The Michael J. Fox Show 7.2 million (2.1); The Michael J. Fox Show 7.3 million 2.1

10 p.m.

CBS: Elementary 10.1 million (2.1)
NBC: Parenthood 5.2 million (1.6)


Tovább
«
12

Írjon!

Témája, kérdése, aggálya van? Látott valami furcsát a tévében? Írja meg nekünk: tvrovat@origo.hu

Feedek