Kijött egy promó az RTL-es valóságshow elé, ha a műsor is ilyen igényesen összerakott és szórakoztató lesz, akkor sokan nézik majd októbertől.

"A promó technikailag reklám, csak termék vagy szolgáltatás helyett egy televíziós műsort reklámoz" - mondta megkeresésünkre Fürst Ádám, aki a LifeNetworkre gyárt promókat. - "Önmagában is meg kell állnia a helyét a műsorfolyamban, adnia kell valamit a nézőnek azon kívül hogy tájékoztat egy adott műsor kezdési idejéről. A promók koncepciója a legtöbb esetben nem egyenlő az általa reklámozni kívánt műsor koncepciójával, és semmiképp nem egy rövidített kivonata annak (bár a mozitrailerek az utóbbi időben ebbe az irányba mentek). A legjobb promók a webes megosztások által akár népszerűbbé válhatnak, mint maga a műsor."

Magyarországon ritka, hogy egy műsornak külön forgatnak promót, véli Fürst. "Általában ezek 100%-ban a vágószobában készülnek a már elkészült műsor elemeit felhasználva, kiegészítve egy narrációval és zenével. Ennek leginkább költséghatékonysági okai vannak. Ebben az esetben az RTL Klub úgy tűnik nem sajnálta a pénzt, az energiát és az időt, hogy nagyot durrantson. Sok szereplő, különleges helyszín, látványos grafikai megoldások, és rengeteg apró vicces részlet teszi különlegessé ezt az ajánlót. Egy másodpercet sem látunk a valódi műsorból, mégis rengeteg információt, impulzust kapunk arról, hogy nagyjából mire számíthatunk és eközben még jól is szórakozunk. pedig tulajdonképpen csak egy reklámot látunk."