Central Médiacsoport Zrt. néven működik tovább Magyarország második legnagyobb médiavállalata, a korábbi Sanoma Media Budapest Zrt. A cég új logóját Simsay Csongor, a Cosmopolitan magazin művészeti vezetője alkotta, a végleges arculat kialakításában a Republic Group segítette - áll a cég közleményében.

Ezzel végleg lezárult az egykori Sanoma Media Budapest Zrt. tulajdonosváltása, az új médiavállalat vezérigazgatója Varga Zoltán.

A Central Médiacsoport Zrt. (korábbi nevén Sanoma Media Budapest Zrt.) Magyarország legnagyobb online és print kiadóvállalata, amely portfóliójával havonta közel 5 millió magyar fogyasztót ér el. Termékpalettáján szórakoztató, ismeretterjesztő és életstílus-magazinok, digitális és e-kereskedelmi termékek, valamint a Story4 és Story5 televíziós csatornák találhatók. A vállalat 2013-ban 17,3 milliárd forintos nettó árbevételt ért el - áll a közleményben.